אחזקת מעליות בקדימה

אם ברצונכם שהמעלית בבניין בו אתם מתגוררים או עובדים תעבוד כל ימות השנה בצורה עקבית ובטוחה, כאן זה המקום בו עליכם להתחיל להכיר את התחום של אחזקת מעליות. אנחנו נשמח לעזור לכם.

כאשר מדברים על מעליות, אפשר לייחס חשיבות לשלב הראשון התקנת מעליות, אך במידה והשלב השני, השלב שמדבר על תחזוקת מעליות, לא מתבצע כראוי, הרי שמלבד העובדה שהתקנת המעלית הופכת כמעט מיותרת, המעלית עצמה יכולה להפוך מהכלי שמשרת אותו לכלי שמסכן אותנו.

אחזקת מעליות מתחלקת לשלוש חלקים:

  • תפעול שוטף – כאן הכוונה לשימון המערכת, בדיקות תקופתיות, כיוונים של הדלתות, ,חיזוק המערכת,  תיקון תקלות ועוד
     
  • בדיקות ביקורת – אחת לחצי שנה חייב כל בניין להזמין בדיקה של בודק מעליות מטעם החברה שהתקינה ומתחזקת את המעלית. במהלך הבדיקה נבדקות כל המערכות של המעלית כולל חדר מעליות. מטרתה לוודא שהמעלית עובדת כראוי ואיננה מסכנת חיים
     
  • ניקיון – מדובר אומנם על חלק מתפעול שוטף אך להבדיל מהנקודה אותה ציינו, כאן אנחנו מדברים על חברת ניקיון שמבצעת את העבודה. המטרה שהדיירים יוכלו להשתמש במעלית באופן עקבי וסביר.
אחזקת מעליות
קרא עוד

ישראליפט (שירותים) תשלג בעמ

פארק תעשיות לב השרון קדימה 60920

שאלות ותשובות בתחום אחזקת מעליות

חברת המעליות שהתקינה לנו מתנהגת כמונופול ומעלה לנו את המחיר בעשרות אחוזים על השירות. איך ניתן לעבור ? או להוריד את המחיר ??

שלום

 באם סוג המעלית הינו מסוג mrl  אז אין מה לעשות ולקבל את היחס,
באם המעלית הינה רגילה , ניתן להחליף שירות באופן מיידי וללא דיחוי.

התשובה ניתנה על ידי חברת הד מעליות, שדרות בן גוריון 9 חולון, טלפונים : 050-8228899 , 050-6656575       

האם רק החברה שהתקינה בבניין מעלית MRL יכולה לתת לה שירות ואחזקה?

שלום רב

כל חברה יכולה לתקןהבעיה שקימת שיש להם בלעדיות על החלפים והם לא מוכרים חלפים ותוכניות לכל אחד

התשובה ניתנה על ידי חברת הד מעליות, שדרות בן גוריון 9 חולון, טלפונים : 050-8228899 , 050-6656575         

הצעת מחיר לאחזקת מעלית שסימה את אחריות היצרן. כיצד אפשרי להקטין את עצמת הרעש של הצפירה כאשר המעלית עובדת כמעלית שבת.

מוציאים את הצופר,  ולמלפפים עליו ספוג וזה מקטין את הרעש משמעותי . כמו כן אם זה מעלית פרטמת ניתן לבטל את הצופר.

התשובה ניתנה על ידי חברת הד מעליות, שדרות בן גוריון 9 חולון, טלפונים : 050-8228899 , 050-6656575          

האם יש פיקוח על טכנאי מעליות ? על תיקון וזמן שרות וכמובן טיב הטיפול (הישנות המקרה וחזרה קבועה של התקלה)

באם יש תקלות חוזרות והמעלית באיזור המרכז אנו יכולים לייעץ לחברה מה לעשות 
או להעביר את השירות לחברתנו ואנו נדאג שהתקלה לא תחזור

התשובה ניתנה על ידי חברת הד מעליות, שדרות בן גוריון 9 חולון, טלפונים : 050-8228899 , 050-6656575        

כתבות נוספות שיעניינו אותך

עליות וירידות – כמה דברים שכדאי לדעת על מעליות

עליות וירידות – כמה דברים שכדאי לדעת על מעליות

לכל דבר בחיינו יש עלויות - כאלו שאנחנו מודעים להם וכאלו שלא. בבניין משותף, בבית פרטי או אפילו במקום העבודה - ההוצאה על המעלית יכולה להיות משמעותית....